Nyelv :
SWEWE Tag :Bejelentkezés |Bejegyzés
Keresés
Enciklopédia közösség |Enciklopédia válaszok |Küldje el kérdését |Szókincs |Feltöltés ismeretek
Előző 1 Következő Válassza ki a Pages

Költség akció

Cost Per Action (Cost Per Action)

Mi az a költség akció

Költség fellépésre van szükség minden egyes fellépés hirdetők a költségek viselésére. Más néven pay-költség. Meghatározása a tényleges hatása a reklám, azaz hogy válaszoljon kérdőívek vagy töltés érdekében, de nem kizárólagosan a reklámok. Költség-per-akció, amely szerint a töltés minden látogató elleni fellépés az online reklám árazási modell. A felhasználói műveleteket speciális definíciók, beleértve a kialakulását a tranzakció, hogy egy regisztrált felhasználó, vagy egy kattintás az online reklám és így tovább. Action Ez az úgynevezett "action" magában a sok fellépés is megvásárolják a termékeket, de most, hogy ezt egyetlen ki a call "CPS reklám (Cost Per Sales termék értékesítése)." Bejegyzése, hozzászólás, stb Ez minden intézkedés, vannak külön erre a "CPL reklám (Cost Per Lead által Kulcsszám)." De általában, azt gyakran mondják, hogy a CPA lehet értelmezni, mint egy regisztrált tag, letöltését és telepítését.CPA reklám kiszámítása

A képlet a következő: CPA = összköltsége / konverziók számát, például a hirdetők, hogy egy bizonyos ideig a terméket online hirdetési díj 6000 $, ami online hirdetési benyomások 600.000, 60.000 kattintást, átalakítás szám 1200 . Így a költsége több ezer ember a benyomásom, hogy az online reklám: CPM = 6000/600000 * 1000 = 10 美元 a hálózati költség-per-click reklám: CPC = 6000/60000 = 0,1 美元 a hálózat hirdetési költség akció: CPA = 6000 USD / 1200 = 5 CPM jelenleg a legszélesebb körben használt, hanem a legkönnyebben használható mutatókat. Hirdetők fel a költség az online reklám egy meghatározott számú, és ad benyomások biztosított közvetlenül az ISP vagy ICP, így a CPM könnyen kiszámítható.

Előnyei és hátrányai a CPA reklám

CPA tekintetében az árképzés a helyszínen van egy bizonyos kockázata, de ha sikeres reklám a jövedelme, mint a CPM reklám árazás sokkal nagyobb. Elkerülése érdekében a hirdetési költség a hirdető kockázatot, csak akkor, ha internetezők kattintson a banner hirdetések, link hirdetés a főoldalon, az csak a fizetett-per-click hirdetési oldal költségeket.

De CPA modell teljes mértékben figyelembe az érdekeit a hirdetők, figyelmen kívül hagyva az érdekeit a weboldal tulajdonosok, volt, egyre több a webhely tulajdonosok ellenállni. Honlap tulajdonosok általában vonakodnak a népszerűtlen prémium reklámfelület befektetési termékek CPA hirdetéseket, mert, hogy a felhasználók indít a fogyasztói magatartás, vagy más későbbi viselkedés (mint például regisztrált számlák és egyéb törvények) hirdetésére kattintanak, a döntő tényező nem a legnagyobb média oldalon, és hogy maga a termék számos tényező (például a fokú aggodalom és a költségek szempontjából, milyen mértékben a vállalati hírnév a termék, stb), valamint a jelenlegi felhasználók számára az online fogyasztói elfogadás feltételek és egyéb tényezők. Egyre több webes média után a gyakorlat mód visszautasította CPA, CPA hirdetési díjakat nehéz megtalálni a megfelelő média. Ezért a CPA hirdetési modell a hirdetők kockázatmentes, de az oldal nem túl népszerű az Úrban.


Előző 1 Következő Válassza ki a Pages
Használó Felülvizsgálati
Nincs még hozzászólás
Én is kommentálom [Látogató (18.221.*.*) | Bejelentkezés ]

Nyelv :
| Ellenőrző kód :


Keresés

版权申明 | 隐私权政策 | Szerzői jog @2018 A világ enciklopédikus tudás